kurs w chorobach skóry, Kurs skóra
Kurs online

Kompleksowy Kurs dietetyki i suplementacji w chorobach skóry

Kurs dietetyki i suplementacji w chorobach skóry to unikalna okazja, aby zdobyć zaawansowaną wiedzę w dziedzinie kompleksowej opieki nad pacjentami z problemami dermatologicznymi.

Dlaczego warto?

Dzięki jasno ułożonemu programowi, krok po kroku pogłębisz i uporządkujesz swoją wiedzę. Dowiesz się jak powinna wyglądać dietoterapia i suplementacja w takich problemach jak: starzenie się skóry, suchość skóry, trądzik, trądzik różowaty, cera naczyniowa, atopowe zapalenie skóry, łojotokowe zapalenie skóry.

Kompleksowo opracowana zawartość kursu pozwoli Ci na doskonalenie umiejętności w zakresie doboru odpowiedniej dietoterapii oraz suplementacji w problemach skórnych.

Dla kogo jest ten kurs:

Kurs dietetyki i suplementacji w chorobach skóry skierowany jest do osób, które chcą zdobyć lub pogłębić swoją wiedzę z zakresu dietoterapii w problemach dermatologicznych. Kurs skierowany jest zwłaszcza do:

• Dietetycy i Specjaliści ds. Żywienia

Kurs jest idealnym wyborem dla osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie opieki nad pacjentami z problemami skórnymi. Zdobycie tej wiedzy pomoże Ci lepiej zrozumieć potrzeby żywieniowe pacjentów oraz dobrać odpowiednią suplementację.

• Kosmetolodzy

Wiedza na ten temat odpowiedniej dietoterapii oraz suplementacji w chorobach skóry pozwoli Ci na bardziej kompleksową nad podopiecznym.

• Studenci i Absolwenci Kierunków Medycznych

Studenci i absolwenci kierunków medycznych, którzy chcą specjalizować się w dziedzinie dietoterapii w problemach skórnych.

• Pacjenci z problemami skórnymi

Kurs dietetyki i suplementacji w chorobach skóry jest cennym źródłem wiedzy i wsparcia dla osób, które chcą poprawić wygląd swojej skóry. W kursie krok po kroku wyjaśniam co zrobić żeby rozwiązać problemy Twojej skóry. Wiedza podana jest w jasny i przystępny sposób.

Co zyskasz dzięki kursowi:

• Nauczysz się tworzyć zbilansowane diety skierowane dla pacjentów z chorobami skóry.
  • Nauczysz się dobierać suplementację, która wspomaga rozwiązanie problemów dermatologicznych.
  • Zaoszczędzisz czas, który spędziłbyś na sprawdzaniu badań naukowych i zaleceń. Kurs jest kondensacją najważniejszej wiedzy z zakresu dietetyki i suplementacji dermatologicznej.
  • Poznasz podłoże problemów skórnych, dzięki czemu Twoje działania będą jeszcze bardziej skuteczne – nakierowane konkretnie na rozwiązanie danej przyczyny.

Dlaczego ten kurs jest wyjątkowy?

Szerokie spojrzenie

To jeden z najbardziej kompleksowych kursów obejmujących zagadnienia dietoterapii oraz suplementacji w chorobach skóry, omawiany z perspektywy dietetyka klinicznego, który jest jednocześnie kosmetologiem oraz osobą zajmującą się tworzeniem składów dermosuplementów.

Oparty o ogromną wiedzę

Kurs zawiera przegląd ogromnej bazy najnowszych badań i publikacji naukowych.

Oparty o ponad 7.letnie doświadczenie

Zakres merytoryczny kursu uwzględnia moje ponad 7 letnie doświadczenie z pracy gabinetowej połączone z najnowszymi wynikami badań naukowych oraz wiadomościami z konferencji polskich i międzynarodowych.

Przyjazny, profesjonalny język

Tematy omówione są w przyjazny sposób, ale z uwzględnieniem pełnego profesjonalizmu. Jest więc idealny zarówno dla praktyków jak i osób niezwiązanych z terminologią medyczną.

Co zawiera Kurs dietetyki i suplementacji w chorobach skóry​

11 godzin

10 modułów
+ bonusy

32 video

Autorka kursu

Dr n. med. i n. o zdr. Maja Czerwińska

Doświadczony dietetyk kliniczny i psychodietetyk.

Specjalistka w zaburzeniach hormonalnych i onkologii.

Jako jedna z najlepszych absolwentek ukończyła Pomorski Uniwersytet Medyczny.

Prelegentka na zjazdach, szkoleniach i sympozjach. Prowadzi oraz publikuje badania naukowe.

Od wielu lat pracuje w szpitalu, gdzie współpracuje z lekarzami, konsultując trudne i skomplikowane przypadki jednostek chorobowych.

Poznaj opinie o kursie

Twoja inwestycja

Kompleksowy Kurs dietetyki i suplementacji w chorobach skóry to inwestycja jedynie 599 zł!

FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania:

Po opłaceniu kursu na podany przy zamówieniu adres e-mail otrzymasz dane do logowania. Kurs możesz rozpocząć w każdej chwili.

Dostęp do kursu jest bezterminowy. Możesz wracać do materiałów nawet po zakończonym egzaminie.

Nie, nie ma takiej konieczności. Możesz zacząć od materiałów, które interesują Cię najbardziej. Wszystkie moduły dostępne są od razu po zakupie.

Nie martw się. W każdej chwili możesz go poprawić.

Tak. Po przerobieniu wszystkich modułów i zdaniu testu końcowego otrzymasz specjalny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę. Zostanie on wystawiony na imię i nazwisko podane podczas składania zamówienia.

Oczywiście. Przy dokonywaniu płatności napisz w “Uwagach do zamówienia” napisz, że chcesz otrzymać fakturę i uzupełnij dane firmy.

Płatności można dokonać za pomocą płatności Przelewy24.pl lub PayPal.

Tak, jest możliwość opłaty ratalnej. Wystarczy przy składaniu zamówienia wybrać formę płatności Przelewy24 – Alior Raty bądź mBank Raty. W tej opcji potrzebujesz jedynie dowodu osobistego, a kurs możesz mieć już od kilkudziesięciu złotych miesięcznie.